2004. március 7., vasárnap

„…Egy egészséges belsőt is nyertem!”


Én íriszvizsgálatra jelentkeztem Petrov doktorhoz a Bioklinikára meséli a középkorú K. Magdolna. Bár neki is hálával tartozom, most mégis feleségének, Lillának szeretnék köszönetet mondani. Róla kevesebben tudják, hogy szintén kiválóan végzi munkáját, mint természetgyógyász. A gyógyteákat, diétát, hasi masszírozást és életmódbeli változtatásokat az ő tanácsára tettem meg. Nagyon köszönöm, hiszen most először szabadultam meg úgy a kilóimtól, hogy nem éreztem éhséget, az emésztésem rendeződött és a csinosság mellett egy egészséges belsőt is nyertem!”

Lacika gyakran gyomor- és hasfájásra panaszkodott – folytatja Gy. Béláné. Állandó székrekedése volt, rosszul aludt és a tanulás sem ment olyan könnyen mint korábban. Először kicsit félt a fehér köpenyes Lilla nénitől, de már az első kezelés után bátran kérdezte, hogy mikor kell újra jönni, mert a „pocaktorna” és a „varázsgyertya” nagyon jólesett. Azóta is kitartóan végzi a gyakorlatokat, jól alszik, a tanulással sincsenek gondjaink. Egy édesanyának pedig az a legnagyobb ajándék, ha egészségesnek tudhatja gyermekét! Hálásan köszönjük és további hasonló sikereket kívánunk munkájában.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése